יורוליג מכבי תל אביב - שרון אייזנברג מצטלמת בבגד ים - מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה.

מכבי תא מגלה את וויליאמס. מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל. בדקו מה המיקום של מכבי תל אביב השבוע, מי במקום הראשון ומי עלול שלא להמשיך לשלב הבא במפעל האירופאי הבכיר בכדורסל. מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה. מכבי תל אביב נראתה נורא והפסידה 75:63 לכוכב האדום בלגרד בבית.

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה. אחרי 23 שנים: ×
אחרי 23 שנים: ×"פועל ×'אר ש×'×¢ ×"ניפ×" from www.davar1.co.il
הפועל חולון נגד מכבי playtika תא. מכבי תל אביב נראתה נורא והפסידה 75:63 לכוכב האדום בלגרד בבית. מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה. שלושה רבעים הגנתיים נהדרים של הצהובים הובילו לעשרים הפרש, פנאתינייקוס חזרה בסיום בזכות מטח . סקוטי ווילבקין (מכבי תא)(‪‪+‬‬1) 1.80. בדקו מה המיקום של מכבי תל אביב השבוע, מי במקום הראשון ומי עלול שלא להמשיך לשלב הבא במפעל האירופאי הבכיר בכדורסל. מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להיות עוד מועדון כדורסל ביורוליג, כי העניין ביורוליג בישראל הוא מצומצם, כמעט נישתי. מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל.

בדקו מה המיקום של מכבי תל אביב השבוע, מי במקום הראשון ומי עלול שלא להמשיך לשלב הבא במפעל האירופאי הבכיר בכדורסל.

מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להיות עוד מועדון כדורסל ביורוליג, כי העניין ביורוליג בישראל הוא מצומצם, כמעט נישתי. סקוטי ווילבקין (מכבי תא)(‪‪+‬‬1) 1.80. שלושה רבעים הגנתיים נהדרים של הצהובים הובילו לעשרים הפרש, פנאתינייקוס חזרה בסיום בזכות מטח . מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל. בדקו מה המיקום של מכבי תל אביב השבוע, מי במקום הראשון ומי עלול שלא להמשיך לשלב הבא במפעל האירופאי הבכיר בכדורסל. הפועל חולון נגד מכבי playtika תא. מכבי תא מגלה את וויליאמס. מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה. מכבי תל אביב נראתה נורא והפסידה 75:63 לכוכב האדום בלגרד בבית. המפעל החשוב באירופה עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים וכך קיבלנו עונה נוספת על סטרואידים של מכבי תל אביב ביורוליג.

סקוטי ווילבקין (מכבי תא)(‪‪+‬‬1) 1.80. מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להיות עוד מועדון כדורסל ביורוליג, כי העניין ביורוליג בישראל הוא מצומצם, כמעט נישתי. מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל. מכבי תא מגלה את וויליאמס. מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה.

סקוטי ווילבקין (מכבי תא)(‪‪+‬‬1) 1.80. ‫תקיפת ערן ×–×
‫תקיפת ערן ×–×"×'×™ ×"ר×'×™ 2014‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
סקוטי ווילבקין (מכבי תא)(‪‪+‬‬1) 1.80. בדקו מה המיקום של מכבי תל אביב השבוע, מי במקום הראשון ומי עלול שלא להמשיך לשלב הבא במפעל האירופאי הבכיר בכדורסל. מכבי תל אביב נראתה נורא והפסידה 75:63 לכוכב האדום בלגרד בבית. המפעל החשוב באירופה עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים וכך קיבלנו עונה נוספת על סטרואידים של מכבי תל אביב ביורוליג. הפועל חולון נגד מכבי playtika תא. מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל. שלושה רבעים הגנתיים נהדרים של הצהובים הובילו לעשרים הפרש, פנאתינייקוס חזרה בסיום בזכות מטח . מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להיות עוד מועדון כדורסל ביורוליג, כי העניין ביורוליג בישראל הוא מצומצם, כמעט נישתי.

שלושה רבעים הגנתיים נהדרים של הצהובים הובילו לעשרים הפרש, פנאתינייקוס חזרה בסיום בזכות מטח .

מכבי תא מגלה את וויליאמס. בדקו מה המיקום של מכבי תל אביב השבוע, מי במקום הראשון ומי עלול שלא להמשיך לשלב הבא במפעל האירופאי הבכיר בכדורסל. סקוטי ווילבקין (מכבי תא)(‪‪+‬‬1) 1.80. שלושה רבעים הגנתיים נהדרים של הצהובים הובילו לעשרים הפרש, פנאתינייקוס חזרה בסיום בזכות מטח . הפועל חולון נגד מכבי playtika תא. מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להיות עוד מועדון כדורסל ביורוליג, כי העניין ביורוליג בישראל הוא מצומצם, כמעט נישתי. המפעל החשוב באירופה עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים וכך קיבלנו עונה נוספת על סטרואידים של מכבי תל אביב ביורוליג. מכבי תל אביב נראתה נורא והפסידה 75:63 לכוכב האדום בלגרד בבית. מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל. מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה.

סקוטי ווילבקין (מכבי תא)(‪‪+‬‬1) 1.80. המפעל החשוב באירופה עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים וכך קיבלנו עונה נוספת על סטרואידים של מכבי תל אביב ביורוליג. מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להיות עוד מועדון כדורסל ביורוליג, כי העניין ביורוליג בישראל הוא מצומצם, כמעט נישתי. מכבי תא מגלה את וויליאמס. מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה.

שלושה רבעים הגנתיים נהדרים של הצהובים הובילו לעשרים הפרש, פנאתינייקוס חזרה בסיום בזכות מטח . שרון אייזנ×'ר×' מצטלמת ×'×'×'×
שרון אייזנ×'ר×' מצטלמת ×'×'×'×" ים from sport1images.maariv.co.il
מכבי תל אביב נראתה נורא והפסידה 75:63 לכוכב האדום בלגרד בבית. סקוטי ווילבקין (מכבי תא)(‪‪+‬‬1) 1.80. שלושה רבעים הגנתיים נהדרים של הצהובים הובילו לעשרים הפרש, פנאתינייקוס חזרה בסיום בזכות מטח . מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להיות עוד מועדון כדורסל ביורוליג, כי העניין ביורוליג בישראל הוא מצומצם, כמעט נישתי. מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה. מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל. הפועל חולון נגד מכבי playtika תא. המפעל החשוב באירופה עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים וכך קיבלנו עונה נוספת על סטרואידים של מכבי תל אביב ביורוליג.

מכבי תא מגלה את וויליאמס.

בדקו מה המיקום של מכבי תל אביב השבוע, מי במקום הראשון ומי עלול שלא להמשיך לשלב הבא במפעל האירופאי הבכיר בכדורסל. מכבי תל אביב נראתה נורא והפסידה 75:63 לכוכב האדום בלגרד בבית. הפועל חולון נגד מכבי playtika תא. מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל. מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להיות עוד מועדון כדורסל ביורוליג, כי העניין ביורוליג בישראל הוא מצומצם, כמעט נישתי. המפעל החשוב באירופה עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים וכך קיבלנו עונה נוספת על סטרואידים של מכבי תל אביב ביורוליג. מכבי תא מגלה את וויליאמס. מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה. שלושה רבעים הגנתיים נהדרים של הצהובים הובילו לעשרים הפרש, פנאתינייקוס חזרה בסיום בזכות מטח . סקוטי ווילבקין (מכבי תא)(‪‪+‬‬1) 1.80.

יורוליג מכבי תל אביב - שרון אייזנ×'ר×' מצטלמת ×'×'×'×" ים - מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה.. מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות המרשימים שלה בשנים האחרונות כשגברה 68:85 על סגנית אלופת אירופה ומוליכת טבלת היורוליג ברצלונה. מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להיות עוד מועדון כדורסל ביורוליג, כי העניין ביורוליג בישראל הוא מצומצם, כמעט נישתי. מכבי תא מגלה את וויליאמס. בדקו מה המיקום של מכבי תל אביב השבוע, מי במקום הראשון ומי עלול שלא להמשיך לשלב הבא במפעל האירופאי הבכיר בכדורסל. מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל.

מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל יורוליג. שלושה רבעים הגנתיים נהדרים של הצהובים הובילו לעשרים הפרש, פנאתינייקוס חזרה בסיום בזכות מטח .